OBS! Ingen träning söndag 2/3
Nästa inomhusträning är söndag 9/3.
F17 EFV
26 feb 2014
0kommentarer
Gusk 2 - Östhammar sk match rapport
GUSK 2 - Östhammars SK 8-0 (4-0) Så var det äntligen dags för den första träningsmatchen för GUSK 2 där Östhammars SK (div4) stod för motståndet på ett blåsigt Stenhagen. Vi inleder lite trevande och försiktigt där nytt spelsystem och, för vissa, nya positioner spelar in i förklaringen. Successivt jobbar vi oss in i rollerna och in i matchen, där vi är det spelförande laget mot ett Östhammar som jobbar hårt i defensiven. Vi gör fyra mål i vardera halvlek och hade bud på fler, men antingen saknades skärpan i avsluten eller så offrade en rödklädd sig. En väl genomförd första match med många positiva sekvenser som vi tar med oss i kommande matcher. Mål: Sara S 3, Hugo 3, Nalin 1, Självmål
Dam
23 feb 2014
0kommentarer
GUSK-GUSK:2 6-1
Det blev en programenlig seger över "lillebror". Ahmed Kango gjorde två mål före halvtidsvilan, vi leder med 2-1. I andra halvlek blev det mer eller mindre spel mot ett mål, vi gör 4 mål till och dominerar. Herrfotbollen
Herr
22 feb 2014
0kommentarer
Första träningsmatchen för gusk 2
Söndag 23/2 spelar gusk 2 mot Östhammar på stenhagens konstgräs 10:15 kallade spelare är Empa,Hugo,Nalin ,G-h,Åberg ,antonia,jenny,maja,johanna,lisa,melle,sara s,Erika ,lina b,Sara p,Emma ,Cornelia
Dam
21 feb 2014
0kommentarer
Fanna - Gusk Matchrapport
Jag är mer besviken efter den här matchen än den vi hade förra helgen mot BP, idag släpper vi bara in 2 mål men motståndet var betydligt svårare mot BP. Fanna vinner med 2-0 efter att vi åter igen bjuder på båda. Defensivt firade vi stora triumfer med vårt höga utgångsläge och intensiva press spel, vi skrämde våra motståndare till enkla misstag och vi kom åt boll högt upp och skapade på så sätt tryck mot deras mål utan att hitta dom riktigt vassa målchanserna. Vårt egna offensiva spel var utmärkt med bra variation mellan spel utanför, innanför, korta och längre bollar. Vi skapade på egen hand 2-3 riktigt bra lägen i första där vi borde ha gjort ett. Om spelet var tillfredsställande i första var det utomordentlig bra i andra där vi radade upp målchanser utan att få dit den, närmast en ribbträff. Defensivt var det fantastiskt bra, Fanna knappt över halva plan med ett eget ordnat spel utan dom fick spela på kontringar sista 45 min. Vi har problem att få in bollen men jag skulle vara mera orolig om laget gjorde 2 på motståndarnas misstag och det egn spelet såg ut som skit, vi får träna avslut dom närmaste veckorna. 1-0 9 min 2-0 79 min Ett stort utropstecken fick jag idag, Frida Lindström var strålande och säker defensivt och var delaktig i anfallet med säkra uppspel och bra fötter. Startelva: Mille Åsa Lina N Matta Frida (60) Sofia Elin L (46) Mia Freddie Annika Sara E (60) Avbytare:Anna (46),Lina L (60),Hanna (60) Max --------------------------------------------------------------------------------
Dam
16 feb 2014
0kommentarer
Sandvikens IF - GUSK 3-0
Årets första träningsmatch spelades i snöoväder som förstörde allt ordnat spel. Vi åkte på ett baklängesmål redan efter 2 minuters spel. Vi låg under med 2-0 i halvtid. Snöandet fortsatte och spelet blev chansartat. Sandviken gjorde ett tredje mål i andra halvlek. Vi skapade flera målchanser men hanterade inte underlaget lika bra som hemmalaget. Vi klarade oss från skador som kanske var det viktigaste under rådande omständigheter. Herrfotbollen
Herr
16 feb 2014
0kommentarer
Träningsmatch mot Fanna
På söndag spelar damerna sin andra träningsmatch för säsongen. Denna matchen är en bortamatch och för motståndet står Fanna BK som är ett bra Div 1 lag så det blir en intressant värdemätare. Matchen spelas på Korsängens Konstgräs i Enköping och matchstart är 14.15 Samling för spelarna är 12.00.
Dam
14 feb 2014
0kommentarer
Träning sportlovsveckan (Vecka 8)
Vi kör träning för de som är hemma över sportlovet söndag 16/2 kl 12-13 och söndag 23/2 kl 12-13 OBS Ingen träning utomhus torsdaf 20/2
F17 EFV
13 feb 2014
0kommentarer
Visa fler nyheter