• Matcherna i helgen !

    Premiärerna avklarade. Båda matcherna i div 2 och 3 var väldigt lyckade. Två segrar och bra inställninga av laget. Nu fortsätter vi med samma attityd och vilja i helgen ! Div 2 möter Forsby FF i Köping ! Samling 12.00 i klubblokalen ! (Lördag) Kallade spelare: Angelica, Åsa, Nyberg, Natta, Frasse, Mia, Hanna, Freddy, Larm, Anna, Annika, Johanna, Erika, Sara S, Alicia (Matchstart 15.00 Köping IP) Div 3 möter Roserberg på Gamlis IP ! Samling 12.45 i klubblokalen (söndag) Kallade spelare: Linn, Molly, Sara P, Frida L, Emilia, Alicia, Johanna, Cornelia, Sara S, Erika, Angelica, Maja, Sara E, Melle, Felicia L.A.D.D.A !!!! INSTÄLLNING , ATTITYD / T, A, B, M, U Dam 2 maj 2013 0kommentarer
  • Lagfotografering 7/5, 16.30

    Vi kommer att fotograferas tisdagen den 7/5, klockan 16.45, samling 16.30 vid vårt vanliga ställe vid staketet. Vi skall vara match-klädda, lagledarna delar ut tröjor och lappar som ni föräldrar skall fylla i inför fotograferingen. Lagfoto och individuella bilder. Vi hoppas att så många som möjligt kan närvara vid fotograferingen trots den tidiga tiden, hälsar ledarna. F17 EFV 2 maj 2013 0kommentarer
  • Bra jobbat på Willys!

    Stort tack till de 16 tjejer + Stefan från damstyrelsen som gjorde ett kanonjobb på Willys idag, dom var mycket nöjda med oss! Deltagarna är antecknade för intjänat belopp till laget, vet inte än hur mycket det blir. Dam 1 maj 2013 0kommentarer
  • Äntligen gräs!

    Tisdagen den 7/5 drar vi igång på Yrsas gräs Vi kommer att träna tisdagar och torsdagar kl 17.30 - 19 på Yrsa 4 (nere vid kiosken) allt finns i kalendern. Välkomna alla fotbolssugna =) Mvh Ledarna F17 EFV 1 maj 2013 0kommentarer
  • UNT-cupen 7-9/6 Storvreta

    Vi har anmält ett lag till UNT-cupen i Storvreta den 7-9/6. Vi får spela med våra överåriga, dock en överårig på planen åt gången. Återkommer med anmälningsutskick och vilken dag vi spelar. Mvh ledarna F17 EFV 1 maj 2013 0kommentarer
  • Lagfotografering på Yrsa

    Vi har fått besked av GUSK att det kommer ske en lagfotografering i början på maj. Laget kommer iom fotograferingen hamna i UNT´s bilaga för alla ungdomslag i Uppland senare under våren. Vi får också chansen att ta enskilda bilder mot en kostnad. Alla flickor som deltar på fotograferingen får en personlig lapp av lagledarna som skall fyllas i på plats, som i skolan, och lämnas till fotografen. Återkommer med datum när vi får det av klubben. Mvh ledarna F17 EFV 1 maj 2013 0kommentarer
  • Lagkassa GUSK F-04

    Hej alla i GUSK F-04 Vi behöver samla in 100:-/barn till en lagkassa. Information har gått ut i separat mail med kontouppgifter etc. Betala in så snart ni kan. Mvh ledarna i GUSK F-04 F17 EFV 1 maj 2013 0kommentarer
  • Håbo FF - GUSK 1-3 (1-0 , 0-3)

    Helgens andra premiärseger. Vi kom till matchstart med 11 stycken spelare. GH dök upp i sista stund (strålande). Börjar med dagens ros som Angelica får. Hon tog återigen på sig målvaktshandskarna, och det gjorde hon riktigt bra. Håbo började matchen bra, och de hade några chanser. Efter 10 minuter växte vi in i matchen mer och mer. Resten av halvleken blev en jämn historia. Men trots att det var jämt, så hade Håbo ledningen med 1-0 i halvtid. De gjorde mål på en ”tveksam straff”? I den 43:e minuten. Vi andades ut och diskuterade hur vi skulle lägga upp taktiken till den andra halvan. GUSK tog hand om taktpinnen och spelet i andra halvlek. Vi skapade mest och vi gjorde även målen. Alicia smackade dit 1-0 på ett skott. Sara ”sasse” Seyom blev tvåmålsskytt när hon gjorde 2-1 och 3-1. Vi coacher är superduper imponerade av er inställning och det fina spel ni visade upp idag ! Dam 28 apr 2013 0kommentarer
  • Visa fler nyheter