Cykel&skidstället
GUSK-KVÄLL PÅ CYKEL & SKIDSTÄLLET Torsdag 18/4 mellan klockan 17-20 är det GUSK-kväll på Cykel & Skidstället. GUSKs leverantör Umbro är på plats för att visa årets nyheter och hjälpa dig hitta rätt skor till säsongen. GUSK-medlemmar får 40% rabatt på fotbollsskor som beställs under kvällen samt 20% rabatt på allt annat fotbollsmaterial. Passa på att komma in och uppdatera ditt fotbollsmaterial på torsdag hos Cykel & Skidstället på Svartbäcksgatan 20 i centrala Uppsala så att du är redo för fotbollssäsongen 2013! Välkomna!
Dam
11 apr 2013
0kommentarer
Seriepremiär!
På lördag så spelas årets seriepremiär mot Västerås IK. Matchen går av stapeln på Löten klockan 12.00 och vi hoppas ni alla vill vara delaktiga när vi kickar igång årets serieupplaga. Ny säsong, nya möjligheter! Väl mött!
Herr
11 apr 2013
0kommentarer
GUSK-KVÄLL PÅ CYKEL & SKIDSTÄLLET
Torsdag 18/4 mellan klockan 17-20 är det GUSK-kväll på Cykel & Skidstället. GUSKs leverantör Umbro är på plats för att visa årets nyheter och hjälpa dig hitta rätt skor till säsongen. GUSK-medlemmar får 40% rabatt på fotbollsskor som beställs under kvällen samt 20% rabatt på allt annat fotbollsmaterial. Passa på att komma in och uppdatera ditt fotbollsmaterial på torsdag hos Cykel & Skidstället på Svartbäcksgatan 20 i centrala Uppsala så att du är redo för fotbollssäsongen 2013! Välkomna!
F17 EFV
11 apr 2013
0kommentarer
GUSK - UIF (Årsta KG) Torsdag
Riktigt roligt att det var 28 st på träningen idag ! Kallade spelare till torsdag: Cornelia, Frida L, Sara P, Sara E, Sara S, Melle, Cecilia, Emilia, Alicia, Maja, Erika, Felicia, Frida H, Annika H, Elin (MV), Maria Samling senast 19.00 Årsta. Vi ledare är där 18.45 OBS! Ta med svarta matchshorts om möjligt!
Dam
10 apr 2013
0kommentarer
Inventering Willys
För att stärka lagens ekonomi samlas vi onsdag 1/5 kl 16.45 vid Willys i Gränby för att genomföra inventering. Viktigt att alla som har möjlighet deltar! Meddela frånvaro till Mårten (0736761407) senast 21/4.
Dam
9 apr 2013
0kommentarer
Danmark IF - GUSK 1-13 (1-6 , 0-7)
Börjar med att dela ut dagens ros. Den går till Angelica, som tog på sig målvaktsrollen. Hon visade bra attityd och ställde upp för laget. Sedan får våra yttermittfältare Fredrika och Lina Larm varsin stjärna. Bra spelat hela matchen och tillsammans stod de för 8 mål. Fina inlägg, bra hörnor och bra avslut. Backlinjen spelade bra och stabilt. Det kändes tryggt hela matchen. (Som det har gjort de senaste 6 matcherna) Tror inte vi släppt in något spelmål på de matcherna. Natta, Johanna, Åsa och Nyberg KANON IDAG! Innermittfältarna fördelade bollarna mycket bra. Forwards: Strålande ! Matchen började med tre snabba mål inom 8 minuter. (Frasse, Fredrika och Nalin) I den 23:e minuten avlossade Freddy ett skott från vänster som hittade målet. (4-0) Lina Larm utökade ledningen till 5-0 i den 29:e minuten. Danmark tog sin första bonusstraff direkt efter vårt mål. Angelica var bra med, men bollen satt och det var reducerat. Maja gjorde det sista målet i halvleken. Mycket fint använde hon knät för att lobba över deras målvakt. Halvleken slutade med en 6-1 ledning för oss. Till andra halvlek bytte vi lite i vårt spelsystem. Det tog en ”liten stund” för oss att hitt rätt. Men sedan ökade vi tempo, och vi rullade bollen fint mellan lagdelarna. Fredrika gjorde 7-1 efter en kvart. DIF tog sin andra bonusstraff i minut 65. ANGELICA räddade den. Vi skapade oss en straff kort därefter. Anna slog den, men den gick lite över ribban. GUSK gjorde 6st mål till innan matchen var slut. 8-1 Larm 9-1 Fredrika snyggt på volley. Larm assisterade 10-1 Larm på skott 11-1 Anna på SUPERNICK 12-1 Larm igen 13-1 Maja framför mål + Stabil och trygg backlinje + Yttermittfältare hade rätt i positioner och många mål + Angelica som visar attityd och ställer upp för laget. + Höll bra tempo + Bra passningsspel på marken och fina inlägg + hörnor. + Laginsatsen Mål idag: (Reservation för något tryckfel.) det var så många mål ! Lina Larm 4 Fredrika 4 Maja 2 Nalin 1 Frasse 1 Anna 1 TACK FÖR IDAG TJEJER / T, A
Dam
7 apr 2013
1kommentar
GUSK - Heby AIF 2-2
Dagens träningsmatch spelades i strålande vårsol. Vi öppnade bäst och 1-0 satt efter 5 minuter på nick av Jocke Persson. Sedan blev det ställningskrig på mitten och det skapades inte så mycket. Efter en halvtimme får Heby en hörna som nickas i mål. Vi tar återigen ledningen efter en frispark som Isak nickskarvar i mål. Innan halvtidsvilan får Heby en ny hörna som man förvaltar och 2-2 blir resultatet i halvtid. Andra halvlek blir avvaktande och det skapas inte många målchanser. Vi hade några farliga lägen men Heby-keepern var omutlig. Herrfotbollen
Herr
6 apr 2013
0kommentarer
Laget till söndag !
Kallade spelare till söndag ! Angelica, Nyberg, Natta, , Johanna, Åsa, Nalin, Mia, Anna, Fredrika, Larm, Frasse, Hanna, Maja, Cecilia, Melle, Cornelia Vi samlas vid Sävja KG klockan 12.45 /T
Dam
5 apr 2013
0kommentarer
Visa fler nyheter